Alla inlägg under oktober 2009

Av Lena - 18 oktober 2009 23:55

Hittar fler å fler bloggar jag gillar..börjar bli ett heltidsjobb snart att hinna läsa alla..:P

Dock har jag inte länkat de bloggarna..får se om jag gör det.

Blogawards gick ju av stapeln i helgen..härligt att Foki blev den stora vinnaren! Så grattis till dej Foki!=)

Gillar verkligen hennes blogg..hon gillar samma knasiga prylar som jag..skillnaden är dock att jag inte orkar sitta och googla efter nya knasiga saker all the time..men..ja..tur att hon gör det så slipper jag!XD

Sen vann ju Kissie i kategorin kaxigaste blogg..och ja, säga vad man vill om Kissie men kaxig, det är precis det hon är. Måste erkänna att jag faktiskt kikar in på hennes blogg ibland. Även fast jag till en början tyckte allt hon skrev var idiotiskt. Men det är ändå nåt med den bloggen som gör att jag bara MÅSTE in å kolla ibland..weird...


Annars då?

Det går upp och det går ner. Med blandad förtjusning..

Tur man har bra vänner som orkar lyssna på ens dravel..haha!

Nee nu ska jag krypa ner med darlingen å kika på film en stund.. XOXO

Av Lena - 12 oktober 2009 09:08

Det snöar!!!

 

IloveitIloveitIloveit!!!! Jag blir på så jäkla bra humör nu!!

 

 

Mmm jag vet det är tidigt men jag kan inte hålla mej..det är snöandet som gr mej knäpp..enjoy!

  

 

Av Lena - 11 oktober 2009 23:24

Tror jag tar å avslutar dagen med denna..tycker det är så sjukt bra cover.



Av Lena - 11 oktober 2009 17:56

Kollade nyss in min omröstning jag har på bloggen.

Hade totalt glömt bort den..sällan jag går in å kollar på egen blogg..man sköter ju allt från bloggplatsen.

Iallafall kan jag ju kontatera att jag inte har några fiender. Iallafall ingen som läser min blogg. Såvida dom inte är för fega för att rösta. Trevligt!


Av Lena - 11 oktober 2009 17:19

Söndag. Igen.

Har inte gjort alltför många knop idag.. har varit till Lombäcken och filmat grabbarna när dom kört med sina bilar.. Sen gjorde jag falukorvsgratäng, jättegott! Hittade recpetet på denna sida http://kardemummagumman.se .


Nu ligger jag på soffan och väntar på att one tree hill ska börja..

Såg även att Evan almighty visas ikväll..me like! Nog för att jag tyckte Bruce almighty var bättre..men det är för att det var Jim Carrey som hade huvudrollen i den.


Undras när man ska bli sjuk då? Alla i min närhet är eller har nyss varit superförkylda.. jag brukar inte bli smittad så lätt men det känns som att jag har nåt i kroppen som inte har brutit ut..usch..Rynkar på näsan

Av Lena - 10 oktober 2009 22:43

Jaha då åkte discokören ut ikväll..mja..hade nog kanske hellre sett Rigo (eller vad han nu heter) åka ut om jag ska vara helt ärlig..

Nu är det 2 fast 2 furious som gäller. Me like. Men me like fast and the furious more..fast den fick jag ju se igår. :)

Herregud..börjar låta som Victoria Silvstedt..hon är ju grym på svengelska. Men vissa saker bara låter bättre på engelska.


Kallt ute.. -4,4.. hua.. tur man inte är uteliggare säger jag bara..

Av Lena - 10 oktober 2009 19:43

Vilket teknikens underbarn man är.

Ja jag pratar om mitt förra inlägg.

Har länge försökt få in ett klipp men inte lyckats..fråga inte..

Men nu har jag lärt mej.

Och varför jag valde det klipp jag valde är för att jag tycker att han är så sjukt bra. Vilken stjärna!

Av Lena - 10 oktober 2009 19:31

ska jag lyckas få in ett youtube klipp utan att bara länka..




And my God.. I did it!!

Presentation

Omröstning

Äter du sill?
 Ja!
 Nej!
 Kan smaka men helst inte.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards