Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Lena - 10 oktober 2009 22:43

Jaha då åkte discokören ut ikväll..mja..hade nog kanske hellre sett Rigo (eller vad han nu heter) åka ut om jag ska vara helt ärlig..

Nu är det 2 fast 2 furious som gäller. Me like. Men me like fast and the furious more..fast den fick jag ju se igår. :)

Herregud..börjar låta som Victoria Silvstedt..hon är ju grym på svengelska. Men vissa saker bara låter bättre på engelska.


Kallt ute.. -4,4.. hua.. tur man inte är uteliggare säger jag bara..

Av Lena - 10 oktober 2009 19:43

Vilket teknikens underbarn man är.

Ja jag pratar om mitt förra inlägg.

Har länge försökt få in ett klipp men inte lyckats..fråga inte..

Men nu har jag lärt mej.

Och varför jag valde det klipp jag valde är för att jag tycker att han är så sjukt bra. Vilken stjärna!

Av Lena - 10 oktober 2009 19:31

ska jag lyckas få in ett youtube klipp utan att bara länka..




And my God.. I did it!!

Av Lena - 10 oktober 2009 12:09

Idag är det lördag.. solen skiner men det är inte speciellt varmt ute.

Skulle ha åkt på färghandeln för dom har rea på en del grejer där nu men jag avvaktar..såg dom har rea t.o.m måndag. Håller på att fräscha upp toan där vi har tvättmaskinen..ska måla om lite å så.

Vet inte vilken färg man ska ha.. bara vitt blir lite boring..


Lärde mej nyss en "ny" funktion på datorn.. sitter man och trycker ner shift en massa gånger på raken kan man välja att ha tröga tangenter. Eeh..?

Vet inte riktigt vad det innebär men jag tror nog att jag hellre låter mina vara otröga.


Skulle verkligen behöva plocka undan lite här hemma..men..ååh vad tråkigt..även fast det inte är så mycket.

Tror jag går ut och känner efter om det har blivit nåt varmare istället.


Presentation

Omröstning

Äter du sill?
 Ja!
 Nej!
 Kan smaka men helst inte.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards