Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Lena - 20 oktober 2009 20:38

Klicka på denna länk om du vill få mer besökare på din blogg!


http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lenaskrypin

Av Lena - 20 oktober 2009 20:20

Säger detta igen..vad mycket underbara bloggar det finns!

Har kollat runt lite på senast uppdaterade här på bloggplatsen..och ja, jag har nog inte fattat förräns nu hur stor bloggvärlden egentligen är.

Har själv haft flera olika bloggar men aldrig kollat runt som jag gör nu.

En del bara måste man kommentera, för visst blir man väl glad om man t.ex skrivit att man är dunderförkyld och så skriver nån "krya på dej"?

Jag tycker det iallafall!

Men jag är en sån människa som ler mot de flesta jag möter på stan och kanske tillochmed säger hej fast jag inte känner dom..för jag är själv en sån som uppskattar sådana små saker i vardagen.

Bara en sån sak att en tjej på en butik säger "ha en bra dag!" när man betalat och ska gå gör mej glad!


Gillar däremot inte otrevlig personal på butiker..sånt kan få mej att gå därifrån fast jag egentligen kunnat tänka mej att köpa nånting där.

Så upp med smilbanden gott folk!

Av Lena - 20 oktober 2009 17:47

Fick en kommentar av Carro igår:

lena guess what! jag ska inte äta godis, kakor, kladdis, chips eller dricka cola förrän nästa måndag... är det tänkt.... dag 2 nu och känns som om jag kanske klarar det. SÅ, alltså är det bra att du äter kladdis, och ännu bättre om du äter för mig också! :)


Haha jadu Carro..vad ska man säga.. LYCKA TILL!! Vet vilket choklad- och colamonster du är!! Men förhoppningsvis blir du mer peppad att klara det där av att jag inte tror det för tio öre.. XD

Har du förresten hört att Sulan ska få en lillasyster?


Till er som inte vet vem Sulan är så är det en whippet som är på mitt jobb. Nu ska han få en lillasyster i form av en saluki om några veckor..wonderful!


Nu är iallafall kladdkakan slut..hann få en liiiten bit till idag innan sambon glufsade i sig det sista. Bra det så slipper man äta mer. Tyvärr ligger ica och konsum alldeles för nära mitt hem..alldeles för lätt att åka dit och handla när man blir sugen.. :(

Presentation

Omröstning

Äter du sill?
 Ja!
 Nej!
 Kan smaka men helst inte.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards