Direktlänk till inlägg 18 oktober 2009

Bloggläsning

Av Lena - 18 oktober 2009 23:55

Hittar fler å fler bloggar jag gillar..börjar bli ett heltidsjobb snart att hinna läsa alla..:P

Dock har jag inte länkat de bloggarna..får se om jag gör det.

Blogawards gick ju av stapeln i helgen..härligt att Foki blev den stora vinnaren! Så grattis till dej Foki!=)

Gillar verkligen hennes blogg..hon gillar samma knasiga prylar som jag..skillnaden är dock att jag inte orkar sitta och googla efter nya knasiga saker all the time..men..ja..tur att hon gör det så slipper jag!XD

Sen vann ju Kissie i kategorin kaxigaste blogg..och ja, säga vad man vill om Kissie men kaxig, det är precis det hon är. Måste erkänna att jag faktiskt kikar in på hennes blogg ibland. Även fast jag till en början tyckte allt hon skrev var idiotiskt. Men det är ändå nåt med den bloggen som gör att jag bara MÅSTE in å kolla ibland..weird...


Annars då?

Det går upp och det går ner. Med blandad förtjusning..

Tur man har bra vänner som orkar lyssna på ens dravel..haha!

Nee nu ska jag krypa ner med darlingen å kika på film en stund.. XOXO

 
 
Sanna

Sanna

19 oktober 2009 00:20

Känner sååå igen mig. hehe!

http://universalappeal.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 7 augusti 2012 14:05

Ååh vad stolt jag är över Närpeskillen Jonathan Åstrand! Han sprang 200m idag (London/OS) och kom dessvärre inte till semifinal men gjorde ändå en sjuhelvetes bra insats! Dock är det ju lite lotteri det där alltihopa..hade han t.ex sprungit i tre...

Av Lena - 1 augusti 2012 12:19

Vilken underbart superfin dag!! Varmt och skönt, låg ute hela dagen och bara njöööt! Tog en sväng med buggyn på kvällen och hälsade på familjen i Östavall. Där hamnade vi "i jobb".. fick äran att montera ihop dotterns studsmatta med skyddsnät. Va...

Av Lena - 25 juli 2012 00:05

Nytt till nya köket..         Alla tre grejerna kommer från Jotex.   ...

Av Lena - 22 juli 2012 10:25

Igår var vi ut på en liten roadtrip. Tänkte ta med kameran men av nån dum orsak gjorde jag inte det. Först åkte vi till Bursnäs och hälsade på sambons mormor och hans kusin med familj som bor på samma gård. Kusinen höll på och byggde en superst...

Av Lena - 19 juli 2012 21:18

Yeeeaaaahj!! Världens bästa K har lyckats hitta linser som funkar!!  De jag testat förut har fått mig att nästan riva ut ögonen för att det skulle vara skönare än att ha linserna men nu jävlar har jag fått ett par jag inte ens märker att de sitter ...

Presentation

Omröstning

Äter du sill?
 Ja!
 Nej!
 Kan smaka men helst inte.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards