Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Lena - 25 oktober 2009 23:24

om ja ska lyckas ta mej upp i 70 unika besökare idag?

Kan låta litet för er "storbloggare" som har 100000 besökare varje dag men för mej är 70 stort! Tackar ödmjukast alla som kikat in!

Lite fler kommenterar också, det är kul!

Vet inte riktigt hur jag ska kategorisera min blogg..det är ju knappast en modeblogg, ännu mindre en fitnessblogg..inte en hundblogg heller.. en.. en.. en mixblogg kanske?!

De flesta stora bloggarna handlar ju oftast om en sak, typ mode. Eller sport. Men jag har som svårt att hålla mej till en sak! Detta är ju min dagbok! Typ..


Det vart en blöt promenad med vovven.. regn, regn och åter regn.

Fick rethosta nu när jag la mej.. suck.. jaja.. allt ont för nåt gott med sig eller hur är det man brukar säga..?

Kan inte påstå att jag känner att jag skulle vara tröttare nu fast klockan är "en timme mer"..men..kan ju inte ligga vaken hela natten bara för det. Ska slösurfa lite men sen är det sovdax.

Godnatt folk!


Av Lena - 25 oktober 2009 21:59

Jepp. Det är sant, jag har hittat en ny kärlek.

Zingo, släng dej i väggen! Nu är det Orangina som gäller! Så jävla god dricka!!


Annars har det varit en myssöndag. Gjort pizza, ätit pizza, ätit chips och sett på film.

Först såg vi My life in ruins, sen Drag me to hell och nu håller vi på och ser G.I Joe.

Mattis och Jonas har varit hit en sväng oxå.

Men i övrigt har vi inte gjort många knop i detta hem idag.

Stackars Rufus, inte kul när matte och husse bara slappar. Men vi ska snart ta en promenad,det behövs efter allt onyttigt man satt i sig. Dock blir det ingen långpromenad men även en liten promenad är bättre än ingen alls.


Av Lena - 25 oktober 2009 10:32

..eller inte. Kände redan innan jag ens klivit ur sängen att min huvudvärk är tillbaka.

Den skär till som en kniv ovanför mitt högra öga med jämna mellanrum. Kanske inte var migrän i fredags ändå eftersom det kommit tillbaks..kanske är min kära spänningshuvudvärk som hittat ett nytt sätt att jävlas. Tur för mej isåfall att jag ska på massage imorgon! =)


Har inte ens klätt på mej än.. sitter i soffan i morgonrocken med en kopp nykokt kaffe och en sovande hund nedanför mej på golvet. Älskar helgmorgnar när man har tid att ta det lugnt.

Ni kom ihåg att vrida tillbaks uret en timma inatt va?

Presentation

Omröstning

Äter du sill?
 Ja!
 Nej!
 Kan smaka men helst inte.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards