Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Lena - 28 oktober 2009 22:49

Jobbade 10-16, sen drog vi iväg till la stada (sundsvall) och handlade lite.

Golv, tapeter och lister till mej och en torktumlare till sambon. Nja, jag lär väl få använda den också..

Hua vilken beslutsångest jag fick när jag skule välja golv! Från att ha tänkt ha ett ganska mörkt till ett mellanmörkt med text på till svart till grått till ett väldans ljust. Och inte nog med det, lister skulle man ha också!

Och det värsta av allt var tapeterna.. skulle ha vita men innan det var färdigt blev det några nästan vita och en fondvägg som jag så här i efterhand inte alls vet hur jag tänkte när jag bestämde jag skulle ha den! Eller snarare där jag ska ha den..men..det kan nog bli bra. Hoppas jag..

Inhandlade även ett litet badrumsskåp till nyrenoverade toan där tvättmaskin bor.


Nu ska jag se på teenage mutant ninja turtles med sambon..inte den tecknade versionen dock..

Ha en trevlig fortsatt kväll gott folk! =)





Presentation

Omröstning

Äter du sill?
 Ja!
 Nej!
 Kan smaka men helst inte.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards