Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

Helluu!

Av Lena - 29 oktober 2009 23:04

Blir bara en snabb update idag oxå.. :(

Ikväll har jag roat mej med att bygga ihop ett badrumsskåp.

Efter att ha kommit halvvägs blev det en timmes grubblande. Nåt var fel. Hur jag än vred och vände på delar och på pappret som visade hur man skulle göra stämde det inte.

Som tur var kom smarta svägerskan P och efter att ha bollat lite med henne visade det sig att jag hade rätt.

Det var dom som ritat instruktionspappret som hade gjort fel. Två bilder var spegelvända.

Mohahaha, man är inte så dum ändå! Sen gick det som på räls och med lite hjälp av sambon hänger det nu där det ska.

Han har även installerat nya torktumlaren och den provkörs som bäst.


I helgen börjar the big renoveringsprojekt.

Jag ska bygga om ena delen av huset till salong.

Hujedamej.

Nästa helg kommer pappsen och hjälper mej, wihoo! =)

Har inte träffat han sen i julas. Hoppas mammsen också kommer men det tror jag inte.. :´(


Godnatt med er!






 
 
Evelines - Lättsam blogg med humoristisk twist

Evelines - Lättsam blogg med humoristisk twist

30 oktober 2009 15:52

haha drygt att instruktionerna inte stämde :D

http://evelines.webblogg.se

 
GucciGirl

GucciGirl

30 oktober 2009 20:43

Ja den är bra :) Bröllopsfotografen är med bra :) Hon som spelar sussie har ju bott i värmland. Bor i samma stad som hon gjorde :)

http://www.guccigirl.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 7 augusti 2012 14:05

Ååh vad stolt jag är över Närpeskillen Jonathan Åstrand! Han sprang 200m idag (London/OS) och kom dessvärre inte till semifinal men gjorde ändå en sjuhelvetes bra insats! Dock är det ju lite lotteri det där alltihopa..hade han t.ex sprungit i tre...

Av Lena - 1 augusti 2012 12:19

Vilken underbart superfin dag!! Varmt och skönt, låg ute hela dagen och bara njöööt! Tog en sväng med buggyn på kvällen och hälsade på familjen i Östavall. Där hamnade vi "i jobb".. fick äran att montera ihop dotterns studsmatta med skyddsnät. Va...

Av Lena - 25 juli 2012 00:05

Nytt till nya köket..         Alla tre grejerna kommer från Jotex.   ...

Av Lena - 22 juli 2012 10:25

Igår var vi ut på en liten roadtrip. Tänkte ta med kameran men av nån dum orsak gjorde jag inte det. Först åkte vi till Bursnäs och hälsade på sambons mormor och hans kusin med familj som bor på samma gård. Kusinen höll på och byggde en superst...

Av Lena - 19 juli 2012 21:18

Yeeeaaaahj!! Världens bästa K har lyckats hitta linser som funkar!!  De jag testat förut har fått mig att nästan riva ut ögonen för att det skulle vara skönare än att ha linserna men nu jävlar har jag fått ett par jag inte ens märker att de sitter ...

Presentation

Omröstning

Äter du sill?
 Ja!
 Nej!
 Kan smaka men helst inte.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards