Direktlänk till inlägg 24 oktober 2009

Hmm..

Av Lena - 24 oktober 2009 11:00

Idag kan jag ha adopterat bort grannens katt..haha..men det är faktiskt lite synd om den katten. Hans husse är typ aldrig hemma så katten är jämt ute. Så då är det väl okej..? =)

Får väl se hur det blir.


Känner mej lite seg idag..fast det har jag egentligen inte tid att vara. Har en massa rolig städning framför mej! (ni hörde ironin va.?)

Min kära sambo har tokröjt på verandan och slängt alla mina skor i en stor hög och dom måste jag hitta ny plats till. Tror inte ens jag använder hälften av dem..

Sen har vi ju hållit på och renoverat vår lilla tvättstuga så det finns lite sviter av det att röja undan. Har även tänkt jag ska flytta om lite garderobsinnehåll men har inte känt mej så motiverad eftersom det stått en tvättmaskin ivägen i det rummet.

Kanske ska göra en "to do" lista så får vi se sen hur mycket jag hunnit med..risken finns att det blir mindre än jag hoppats..


Idag ska jag alltså

*Diska

*Röja undan/ kasta skor

*Flytta om i garderoberna

*Plocka undan alla smågrejer om är överallt


Finns mer saker som behöver göras men det är är fyra måsten. Ska nog inte göra listan längre för då finns risken att jag blir totalt omotiverad och inte får nåt gjort,

Lika bra att köra igång.

Ha en bra dag!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 7 augusti 2012 14:05

Ååh vad stolt jag är över Närpeskillen Jonathan Åstrand! Han sprang 200m idag (London/OS) och kom dessvärre inte till semifinal men gjorde ändå en sjuhelvetes bra insats! Dock är det ju lite lotteri det där alltihopa..hade han t.ex sprungit i tre...

Av Lena - 1 augusti 2012 12:19

Vilken underbart superfin dag!! Varmt och skönt, låg ute hela dagen och bara njöööt! Tog en sväng med buggyn på kvällen och hälsade på familjen i Östavall. Där hamnade vi "i jobb".. fick äran att montera ihop dotterns studsmatta med skyddsnät. Va...

Av Lena - 25 juli 2012 00:05

Nytt till nya köket..         Alla tre grejerna kommer från Jotex.   ...

Av Lena - 22 juli 2012 10:25

Igår var vi ut på en liten roadtrip. Tänkte ta med kameran men av nån dum orsak gjorde jag inte det. Först åkte vi till Bursnäs och hälsade på sambons mormor och hans kusin med familj som bor på samma gård. Kusinen höll på och byggde en superst...

Av Lena - 19 juli 2012 21:18

Yeeeaaaahj!! Världens bästa K har lyckats hitta linser som funkar!!  De jag testat förut har fått mig att nästan riva ut ögonen för att det skulle vara skönare än att ha linserna men nu jävlar har jag fått ett par jag inte ens märker att de sitter ...

Presentation

Omröstning

Äter du sill?
 Ja!
 Nej!
 Kan smaka men helst inte.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards