Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Lena - 22 januari 2011 21:19

Åkte på målning direkt jag gick ner i källarn igår, blev kvar där till strax efter midnatt, sen gav jag upp.

Klev upp vid nio idag, käkade frukost och så var det dags att gå ner och måla igen..

målade fram till 16snåret, sen fick det vara nog för min del.

Vi kvinnfolk samt Rufus gick och handlade lite, sen hem och gjorde mat.

Det blev nån slags gulaschaktig soppa och whiskeychoklad till dessert, mumma!

Har dock inte käkat nån efterrätt, det får bli senare. Blev så mätt!

Nu ligger jag i soffan, Ruffen på golvet och Alma i babysittern.

Valde att vara barnvakt ett tag istället för att måla mer, skönt att bara vara en stund.

Det har snöat som attan här idag, hoppas hoppas det kommit i Ånge också!

Åker hem imorgon, sen till veckan blir det väl att dona på hemma då..ska ju tapetsera om där vi har kamin, men vi orkade inte börja med det i veckan eftersom vi ändå skulle vara här hela helgen. Aja, det är ju kul att greja, ännu mer kul när det är klart!

Ha en härlig lördagkväll folks!

Presentation

Omröstning

Äter du sill?
 Ja!
 Nej!
 Kan smaka men helst inte.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards