Alla inlägg den 16 september 2010

Av Lena - 16 september 2010 13:42

Fortfarande hängig men på bättringsvägen.

Jobbar idag, känner att jag blir trött av ingenting men vad fan,

måste ju finansera mitt företag och mitt liv också!


Tröstshoppade två par jeans nyss..

alldeles för lätt att klicka hem saker.

Fast det ena paret har jag suktat efter länge, det andra klickades hem i farten.

Hoppas de ser så bra ut som jag fått för mej bara.

Och att de passar.


Igår hände nåt småroligt.

Sambon var på shell och ringde och frågade om jag skulle ha nåt.

"Ja köp en ask läkerol".

Sen kom han hem och efter ett tag frågade jag vart han gjort av läkerolen.

"Va? Läkerol??"

"Ja jag sa ju att du skulle köpa det..eller glömde du?"

"Men va fan jag tyckte du sa du skulle ha en pirog!"

Ehm. Näe.

Jaja det är väl tanken som räknas.




Presentation

Omröstning

Äter du sill?
 Ja!
 Nej!
 Kan smaka men helst inte.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards