Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Lena - 21 juni 2010 15:02

Alltså ibland kan man få långväga funderingar.

Om jag inte hade träffat den och den personen och varit på de och de ställena hur hade mitt liv sett ut idag då?

Vart hade jag bott?

Hade jag varit kvar i Finland eller hade jag bott här eller hade jag hamnat nån helt annanstans?

Vad hade jag jobbat med?

 Hade jag snöat in på frisörlinjen även om jag inte blivit inspirerad av just den jag blev det av?

Hade jag haft hund eller hade jag haft häst om jag träffat nån som fått mej att snöa in på just hästar?


Dessutom kan jag fundera likadant över andra personers liv.

Om inte de hade träffats just då och där hur hade deras liv sett ut idag?

Hade de haft massor av ungar eller inga alls?

Hade jag lärt känna nån av dem överhuvudtaget?


Är det bara jag som tänker så här?


Jag är absolut inte missnöjd med mitt liv på nåt sätt men ibland kan man ju undra vad som hänt om man valt en annan väg, om man gått nån annanstans än dit man gick den kvällen eller umgåtts med andra den dagen..




Presentation

Omröstning

Äter du sill?
 Ja!
 Nej!
 Kan smaka men helst inte.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards