Direktlänk till inlägg 22 september 2009

Tvtime

Av Lena - 22 september 2009 20:52

Idag är det Idol och kändisdjungeln som är på tablån.

Det sistnämnda är egentligen ett ganska idiotiskt program men lik förbannat ska det ses.. Tyckte det var lite tråkigt när "lillGucci" åkte ut. Inte för att hon direkt var den smartaste där men hon var iallafall glad hela tiden och pratade en massa knas.

Rafael då..ja vilken diva alltså. Bara längtade tills han skulle åka ut..

Lilla aktuellt Hultling åkte ju också ut. Verkade vara en människa med båda fötterna på jorden men ändå ingen som lämnat kvar nåt större avtryck hos mej.

Åsså har vi ju vinBengt. Irriterande och skön på samma gång. Lite Ernst över honom faktiskt..Thorleif var lite likadan på nåt sätt. Kunde prata i timtal om sin karriär..hehe..

Undrar vem som åker ut ikväll? Förhoppningsvis varken Mikkey eller K-P. Det är två kula killar. Me like.


Läste nyligen Lemmy Kilmisters självbiografi "white line fever" och efter den har jag bestämt mig för att gilla motörhead. Den var bra! Därför håller jag på Mikkey i kändisdjungeln..haha ;P

 
 
Ingen bild

carro leek

24 september 2009 21:34

klart lena, har tänkt mms:a den men jag är lite trög så det tar tid! haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 7 augusti 2012 14:05

Ååh vad stolt jag är över Närpeskillen Jonathan Åstrand! Han sprang 200m idag (London/OS) och kom dessvärre inte till semifinal men gjorde ändå en sjuhelvetes bra insats! Dock är det ju lite lotteri det där alltihopa..hade han t.ex sprungit i tre...

Av Lena - 1 augusti 2012 12:19

Vilken underbart superfin dag!! Varmt och skönt, låg ute hela dagen och bara njöööt! Tog en sväng med buggyn på kvällen och hälsade på familjen i Östavall. Där hamnade vi "i jobb".. fick äran att montera ihop dotterns studsmatta med skyddsnät. Va...

Av Lena - 25 juli 2012 00:05

Nytt till nya köket..         Alla tre grejerna kommer från Jotex.   ...

Av Lena - 22 juli 2012 10:25

Igår var vi ut på en liten roadtrip. Tänkte ta med kameran men av nån dum orsak gjorde jag inte det. Först åkte vi till Bursnäs och hälsade på sambons mormor och hans kusin med familj som bor på samma gård. Kusinen höll på och byggde en superst...

Av Lena - 19 juli 2012 21:18

Yeeeaaaahj!! Världens bästa K har lyckats hitta linser som funkar!!  De jag testat förut har fått mig att nästan riva ut ögonen för att det skulle vara skönare än att ha linserna men nu jävlar har jag fått ett par jag inte ens märker att de sitter ...

Presentation

Omröstning

Äter du sill?
 Ja!
 Nej!
 Kan smaka men helst inte.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards