Alla inlägg under januari 2009

Av Lena - 13 januari 2009 20:09

Här är en bild på min vovve, Rufus <3

Av Lena - 13 januari 2009 17:14

Då var en ny arbetsdag slut.

Skulle ha slutat kl.16 men jag jobbade in lunchen så jag fick sluta en halvtimme tidigare.

Då jag kom hem hade pojkvännen påbörjat middan, chiliconcarne! Han hade aldrig gjort det förr men det var jättegott!

Jag gillar inte bönor men i chiliconcarne hör dom ju som till så då äter jag dom men aldrig annars.

Snart ska vi dra iväg till vår vän Jimmy och fika. Mummit! :) Eller ja.. det återstår att se. Han säger att han bantar och inte äter fikabröd nuförtiden men han kanske har varit schysst och köpt till oss ändå.. :) 

Av Lena - 12 januari 2009 18:24

Praktikanten var trevlig!

En söt liten tjej med lockigt hår.. hon ser ut som en docka! :D

I övrigt har det varit lugnt på jobbet idag.

Jag och ena chefen tog tillfället i akt och färgade varandras hår.

Då slapp man den "fina" blonda utväxten..:S


Sen när jag slutade gick jag och min boyfriend ut och åt..det blev lövbit för mej och pasta med kyckling för honom. Gött.


Fy fasen vilkey väder vi har här idag.. fem plusgrader! Nästan all snö har tinat bort det senaste dygnet! Vi som hade så mycket.. :(

Halt som attan imorse..höll på att ramla omkull flera gånger medan jag var ute med hunden.. fattar inte att dom inte sandar alla vägar utan bara vissa..

Hopppas inte det fryser på nu när det är så blött ute för då blir det slirigt! Hualigen..


Och JA, jag lovar att jag ska sätta in en profilbild.. problemet är bara det att mina bilder är i min dator och nu använder jag en annan.. orkar inte starta upp den för en bild.

Av Lena - 11 januari 2009 22:03

Då var det gjort igen.

Jag har flyttat min blogg för andra gången.

Trivdes inte riktigt på "gamla stället", tyckte det var lite krångligt ibland.

Men min gamla blogg finns bland mina länkar så det är bara att kika in där för den som är nyfiken!


Det är söndag idag. Har haft en lugn dag, har typ inte gjort nånting.

Skönt att ta det lugnt ibland!

Ska jobba imorgon, då kommer en praktikant.. *nyfiken* .. dom är alla så olika så det är alltid intressant att se vad det är för sorts människa som kommer.


Återkommer en annan dag, ska säga bye bye på gamla bloggen nu.


Kramar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Äter du sill?
 Ja!
 Nej!
 Kan smaka men helst inte.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards